fredag 3. august 2012

Videoblogg

Skal se om jeg klarer å lage en videoblogg imorgen, hvor jeg viser rutinene mine når jeg river. Hvordan jeg gjør det, vise baldspots og litt sånt.. Blir utrolig tungt for meg, men føler jeg må få det ut så kanskje folk forstår litt mer.
Jeg har revet veldig mye i det siste. Mye mer enn jeg har gjort på en ganske lang stund nå. Jeg har hatt det veldig fint en stund nå, men nå er jeg ganske langt nede igjen. Prøver febrilsk å klatre opp den stigen på vei mot toppen, men trinnene er ustø, og et lite negativt vindkast fører til at jeg faller ned og er tilbake på bunnen. Har begynt å lure på om jeg har høydeskrekk, siden jeg nærmest frykter de gode periodene. Når jeg har det bra, går jeg bare å tenker på hva som kommer til å skje. Hva som får meg til å havne på bunn igjen. Det er ikke en sunn tankegang overhodet. Men så er jeg vel ikke så glad i meg selv bestandig... Usunne tanker i hodet som river ned de veggene med håp jeg har prøvd å bygge rundt meg..

Jeg er lei.

1 kommentar: