tirsdag 5. juni 2012

Huff....

Da avsluttet jeg behandlingen ved Østmarka, fram til neste år. Ble for vanskelig, og for stress å finne barnevakt til hver behandling. Så etter en samtale med behandleren min, fant vi ut at dette kanskje var best. Har jo klart å takle hårrivinga i 13 år nå, hva gjør vel 1 år til? Da er iallefall Aaron i barnehage og ting blir litt enklere.

Er utrolig kjipt å avslutte nå som jeg omsider var kommet i gang, men har fått mange gode råd som har hjulpet til en viss grad. Iallefall blitt med oppmerksom på i hvilke situasjoner jeg river, og det er utrolig bra - for da kan jeg stoppe meg selv. Prøve iallefall.

Skal prøve å holde bloggen ved live likevel, da jeg merkelig nok finner litt terapi i å skrive om det.

Vil forresten takke alle som har stilt opp når jeg har trengt hjelp, og alle dere søte mennesker som støtter meg gjennom dette. Tusen takk!|

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar