tirsdag 20. mars 2012

This is me..

Må vel kanskje fortelle nye lesere om hvem jeg egentlig er..


Navnet er altså Catrine og jeg har en stor fascinasjon av Elvis, så går derfor under kallenavnet "Presley" av enkelte. Den 27 september ble jeg mor til en helt fantastisk liten krabat, som heter Aaron Christopher.

Jeg er opprinnelig fra Vadsø, men har som de fleste finnmarkinger flyttet litt rundt på meg, og bestemte meg tilslutt for å bosette meg i Trondheim i og med at faren til sønnen min bor her. Ja, jeg er alenemor - og trives veldig fint med tilværelsen, selv om det selvsagt er tunge og ensomme dager.


Jeg elsker sarkasme, ironi og spydigheter.Men i bunn og grunn er jeg nok bare snill, selv om jeg liker å framstå selv som litt "tøff".. Men det er jeg nok ikke. Mine 25år har vært minneverdige. Både på godt og vondt. Men alle de hendelsene har gjort meg til den jeg er idag. Og jeg er relativt fornøyd. Føler selv jeg er et godt menneske. Og bedre skal jeg bli....

 For jeg skal bli MEG igjen!
Hva enn det er..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar